Klachtenreglement Matchpartner
Matchpartner heeft professionaliteit, betrouwbaarheid en servicegerichtheid hoog in het vaandel staan. Soms kan het voorkomen dat je van mening bent dat wij hierin tekortschieten. Informeer ons dan in eerste instantie mondeling. Het is onze intentie om in onderling overleg te komen tot een oplossing. Mocht dit niet lukken, dan bestaat de mogelijkheid schriftelijk een klacht in te dienen.
Doel van deze klachtenprocedure
Recht doen aan de individuele klager en het zo mogelijk herstellen van de werkrelatie met de klager.
Tevens willen we onze dienstverlening steeds verbeteren. Een klacht kan betrekking hebben op alle aspecten van onze dienstverlening zoals informatieverstrekking, bereikbaarheid, snelheid van reageren of bejegening.
Hoe kun je een klacht indienen
- per email : klacht@matchpartner.nl
- per post : Boerhaavelaan 4, 2334 EN Leiden
Wat moet er zeker in staan
- Naam, adres, woonplaats, telefoonnummer en emailadres;
- vermelding van de activiteit waarop de klacht betrekking heeft;
- de datum waarop de schriftelijke klacht is verzonden;
- een zo duidelijk mogelijke beschrijving van de klacht;
- eventuele relevante kopieën van documenten die de klacht verduidelijken.
Behandeling van de klacht
In de ontvangstbevestiging wordt vermeld:
- Wie de klacht behandelt.
- De termijn waarbinnen de klacht wordt afgehandeld. We streven er naar om binnen zes weken de klacht af te handelen. Mocht blijken dat dit niet haalbaar is, dan ontvang je hierover schriftelijk bericht.
- De mogelijkheid de klacht mondeling toe te lichten. Indien je dit wilt, kun je na ontvangst van de ontvangstbevestiging daartoe een afspraak maken met de medewerker die de klacht behandelt.
Reactie op de klacht
Je ontvangt binnen zes weken een inhoudelijke schriftelijke reactie op de klacht. Onze inhoudelijke schriftelijke reactie bevat de bevindingen van het onderzoek naar de klacht en een voorstel om tot een oplossing van de klacht te komen.
Wij doen ons uiterste best de klacht naar tevredenheid af te handelen.