HR Adviseur gemeente Zeist (tijdelijk o.b.v. detachering)
Opslaan
Solliciteer op deze functie
Vacature header

HR Adviseur gemeente Zeist (tijdelijk o.b.v. detachering)

Arbo & Verzuim
Zeist

Wat vragen wij?

  • 24-32 uur per week inzetbaar
  • Minimaal 3 jaar recente hr-ervaring bij een gemeente
  • Afgeronde Hbo-opleiding

Wat bieden wij?

  • Reële beloning in overleg
  • Salaris conform schaal 10 CAO gemeenten
  • Een leuke opdracht met betrokken collega's
  • Voor de duur van de opdracht bij ons in dienst
  • Eén vaste contactpersoon

Waarom Matchpartner?

  • Jij staat centraal
  • Groot netwerk werkgevers
  • Afspraak is afspraak
Terug naar overzicht
Vacature delen

Functie omschrijving HR Adviseur gemeente Zeist (tijdelijk o.b.v. detachering)

Gevraagd: tijdelijke inzet als HR-adviseur voor de gemeente Zeist. Je bent een belangrijke partner voor managers en medewerkers, je hebt een breed inzicht in de organisatie en je werkt nauw samen met managers om hun uitdagingen en ambities te realiseren. Je onderzoekt grondig de achterliggende vragen om effectieve ondersteuning te bieden. Je denkt oplossingsgericht, bent een volwaardig sparringpartner en je creëert draagvlak voor ideeën. Ook zorg je voor teamontwikkeling en je signaleert verbetermogelijkheden binnen de organisatie. Je positieve aanpak helpt bij het opstellen van beleidsstukken en vacatureteksten. Samen met HR-collega's realiseer je de HR-strategie en bevorder je de kernwaarden van de gemeente Zeist: vertrouwen, nabijheid en kracht.

Functie eisen HR Adviseur gemeente Zeist (tijdelijk o.b.v. detachering)

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau in de richting van HRM, P&O en/of Arbeid & Organisatie;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar op het gebied van HR;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar bij een gemeente op het gebied van HR;
  • Uiterlijk beschikbaar per 1 mei 2025 voor minimaal 24 - 32 uur per week;
  • Beschikbaar voor de duur van 6 maanden.

Over de opdrachtgever

De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden ‘vertrouwen, kracht en nabijheid’. De werksfeer is open en prettig. Met zo’n 400 collega’s werken we voor en met ongeveer 60.000 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Onze cultuur is informeel, onze werkwijze integraal en interactief. Ontwikkeling is voortdurend vereist en belangrijk: als organisatie weten wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen.
Als medewerker van de gemeente Zeist voel je je echt betrokken bij Zeist en haar inwoners. Er is veel te doen om onze gemeente nu en in de toekomst voor iedereen aantrekkelijk te houden. Samen met je collega’s werk je er continu aan om dat voor elkaar te krijgen. We staan met onze organisatie voor de uitdaging om de dienstverlening aan de inwoners, bedrijven en instanties van Zeist te blijven verbeteren. Dat doen we samen en daarbij richten we ons op onze klant. Sterker nog, we vertrekken vanuit de klant. In onze organisatie vormen we op een eigentijdse manier de schakel tussen politiek en burger.

Over Matchpartner

Matchpartner is een echte specialist binnen de arbeidsbemiddeling bij de overheid, in de zorg, het onderwijs en de arbo- & verzuimbranche. Bij ons sta jíj centraal. Met jouw vaste contactpersoon van Matchpartner kun je sparren wanneer jou dat uitkomt. We denken graag met je mee en zoeken samen met jou naar mooie opdrachten, die passen bij jouw ambitie. We komen onze beloftes en afspraken na, geven je tijdig feedback en staan klaar voor je wanneer jij daar behoefte aan hebt. Zo werken we samen aan jouw loopbaan.

Arbeidsvoorwaarden HR Adviseur gemeente Zeist (tijdelijk o.b.v. detachering)

  • beloning conform schaal 10 CAO gemeenten
  • hybride werken (alleen dinsdag is een vaste dag op locatie i.v.m. teamcohesie)
  • betrokken collega's
  • alleen inzet via detachering mogelijk.

Wat vinden je collega's?

.

Jouw sollicitatieprocedure

1

Je eerste reactie

We verdiepen ons in je cv, achtergrond, ervaring en motivatie. Vervolgens kijken we welke consultant je het best kan helpen om een mooie nieuwe uitdaging te vinden.

2

Kennismaking

Het liefst voeren we een persoonlijk gesprek. Zo leren we je beter kennen en jij ons, en kunnen we dieper ingaan op jouw persoonlijke wensen.

3

Gesprek werkgever

In een persoonlijk gesprek met een werkgever, georganiseerd door ons, wordt duidelijk of er inderdaad een ‘match’ is. Wij ondersteunen je bij de voorbereiding van het gesprek.

4

Contract

Is er een match? Dan ga je via ons in een detachering aan de slag, of direct in dienst bij de werkgever. Hoe dan ook: hartelijk welkom in je nieuwe baan!

Meer weten over deze vacature?

Angélique van Paridon

Arbo & Verzuim
(06) 4168 1268
Bel mij terug

Gerelateerde vacatures

Kun je de passende vacature niet vinden?

Meld je aan voor een JobAlert en ontvang een email zodra er een vacature beschikbaar komt of stuur een open sollicitatie