- Een klantgerichte, communicatief vaardige professional met MBO+ werk- en denkniveau.
- Ervaring in een helpdeskfunctie en met systemen zoals TOPdesk.
- Stressbestendigheid en het vermogen om snel te schakelen tussen verschillende onderwerpen.
Wat vragen wij?
Wat bieden wij?
- Een salaris tot maximaal €3.000 per maand op basis van een 36-urige werkweek.
- Een dienstverband van 36 uur per week met kans op verlenging na minimaal 1 jaar (2 keer 12 maanden).
- Een open, professionele werksfeer en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
Waarom Matchpartner?
- Jij staat centraal
- Afspraak is afspraak
- Jouw partner voor overheidsvacatures
Functie omschrijving Medior Administratief loketmedewerker
Als Administratief Loketmedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor vragen van externe relaties zoals boeren, medewerkers van overheidsorganisaties en andere stakeholders. Je beantwoordt telefonische en schriftelijke vragen over diverse onderwerpen, waaronder faunaschade en het gebruik van digitale portalen. Daarnaast draag je zorg voor een nauwkeurige registratie van klantvragen en acties in het systeem (TOPdesk) en werk je samen met inhoudelijke experts binnen de organisatie om complexe vragen door te leiden. Je analyseert gestelde vragen en doet voorstellen voor verbeteringen in de dienstverlening en communicatiekanalen, zoals de website.
Het gaat hier om een tijdelijke opdracht op detacheringsbasis. ZZP'ers zijn van harte uitgenodigd om te solliciteren, maar kunnen enkel via detacheringsbasis worden voorgesteld. De opdracht start in februari en duurt tenminste 1 jaar.
Deze vacature sluit 19 december, reageer dus snel!
Functie eisen Medior Administratief loketmedewerker
- MBO werk- en denkniveau.
- Ervaring als helpdeskmedewerker en met het doorgeleiden van telefonische en schriftelijke vragen.
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk.
- Ervaring met administratieve systemen zoals TOPdesk.
- Kennis van de aandachtsgebieden van de organisatie is een pré.
- Je bent klantgericht, communicatief sterk, gestructureerd en stressbestendig.
Over de opdrachtgever
De opdrachtgever is een professionele organisatie die ondersteuning biedt aan externe relaties bij diverse maatschappelijke vraagstukken. Het Loket is onderdeel van een groter team dat zich richt op het beantwoorden van vragen en het verstrekken van informatie aan betrokken partijen. Er wordt gewerkt in een open en collegiale werksfeer, met een focus op professionaliteit en samenwerking.Over Matchpartner
Matchpartner is een echte specialist binnen de overheid. Zowel binnen het fysieke als sociale domein, maar natuurlijk ook omgevingsdiensten en jeugdzorginstellingen. Bij ons sta jíj centraal. Met jouw vaste contactpersoon van Matchpartner kun je sparren wanneer jou dat uitkomt. We denken graag met je mee en zoeken samen met jou naar mooie opdrachten, die passen bij jouw ambitie. We komen onze beloftes en afspraken na, geven je tijdig feedback en staan klaar voor je wanneer jij daar behoefte aan hebt. Zo werken we samen aan jouw loopbaan.Arbeidsvoorwaarden Medior Administratief loketmedewerker
- Dienstverband van 36 uur per week.
- Salaris tot maximaal €3.000 per maand op basis van een 36-urige werkweek.
- Tijdelijke opdracht van minimaal 1 jaar vanaf 1 februari.
- Mogelijkheid tot verlenging van het contract (2 keer 12 maanden).
- Werken in een dynamische en collegiale omgeving met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
- Een hybride werkmodel waarbij minimaal twee dagen per week op kantoor in Utrecht vereist is.